View Single Post
Trådstarter
243
Få det her inn i hodet nå, enda en gang, jeg PEKER ikke på nordmen for faen og sier alle dere er rasister! helvete og!!! les igjennom det jeg har skrevet! jeg sier hvorfor er den generelle meninga at utlendinger er dritt og møkk, forskjellen på det hele er hvor mange voksne utlendiger peker på deg deg og sier hviting og tyv til deg og får deg til å føle deg dårlig?! ikke mange tror jeg, og da snakker jeg om godt voksne mennesker som kan være faren din eller morra di!

Fortell meg hvor mange voksne nordmenn det er som er sånn! DET skuffer meg, orker ikke diskutere mer! Hvis det er så mange i ditt nærmiljø som kaller deg for stygge ting og du føler at det er rasisme så sier jeg bare VELKOMMEN TIL UTLENDINGERS VERDEN!! føl uretten du og!

Hva faen har syden med saken å gjøre?!! Snakker om ditt land ikke om hvordan indianerene blir plaget i sør amerika! noe må du ha gjort for at folk misliker deg så ille! er du helt uskyldig?

Du skal vite at når NORDMENN mister hodet så tyr de til NEGER, SVARTE FAEN og DRA TILBAKE TIL DER DU KOM FRA! det har jeg aldri gjort mot noen!!! måten du skriver på sier meg at du er veldig sint pga av en urett som har blitt gjort mot deg! hmm la det gå utover utlendinger da, skal jeg fortelle deg hva urett som har blitt gjort mot meg hver dag uansett grad av rasisme så kan jeg begynne å skrive en STOR jævla bok!

Ser at du er fra Indre kautokeino, hvor mange utlendinger har du i ditt miljø da? virker som du sitter jævlig mye forran TV2 og Vg og leser om "OSS" og hva vi har gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*sorry er litt forbanna for måten noen har skrevet her!*