View Single Post
er det kun nordmenn som er rassister? er det kun vi som ser nedverdigene på folk? er det bare vi som forskjellsbehandler? Er det kun vi som ikke smiler eller sier hei? Er det bare vi som er slik som du beskriver? Er det bare vi som forskjellsbehandler? Er det bare vår feil? Er det kun vi som lever i vår verden og har det slik? Er det bare vi som har et syn på ting?

Hva slags syn har østen på norske jenter? Hva slags syn har øst-europa på skandinaviere? Hvem er det som roper jævla kviting, banker og sloss? Hvem er det som stjeler og herjer?

Vi er alle like og ulike, og vi liker alle å tro at vi er mer verdt en andre.. Hvorfor skal jeg være den som prøver å forandre noe som ikke kan forandres? Og hvem er du som sier at vi ikke prøver?

Hvem er det som doper ned jenter i syden? Voldtar? Dreper?

Ikke kom her og klag! Vær mot andre slik du vil at de skal være mot deg. I norge gjelder janteloven, og det er nok folk som ser stygt på innvandrere, eller folk med annen hudfarge. Men folk ser forskjell på hårfarge, om du kler deg slik eller slik. Rassisme er ikke bare enveiskjørt! Det er ikke naboen din som ser merkelig på deg og sier "se han der negeren!", det kan like så greit være du som sier "se han jævla kvite dritten"..

Jeg er dritt lei av all det snakket om at rassisme kun er noe utlendinger, folk med andre hudfarger osv møter, jeg er dritt lei syting og klaging!