Tråd: Sexpartnere
View Single Post
Er det noe jeg ikke liker så er det jenter som prater om tidligere partnere, hehe...

Det er så typisk det her altså. Har opplevd det samme et par ganger og det er like greit å avslutte hele greia med en gang. Jeg har stampet rundt i 2 forhold hvor jeg var sjalu pga sånne ting og jeg endte opp med å bli mistenksom på hva de drev med når jeg ikke var tilstede.

Man skal ikke slå opp med noen for ingen ting, men når det blir som det her, er det ikke håp i mine øyne.

Det er her lyving kommer på sin rette plass, ingen vil vel vite hvor mange partneren sin har ligget med, egentlig. Og hvis hun bare forteller deg det uten videre, så er hun ikke særlig hensynsfull i mine øyne.

Så lenge jenta ikke har noen sykdommer, så bryr ikke jeg meg noe om hvor mange hun har ligget med, har ligget med ganske mange selv, og jeg forventer bare at de fleste over 20 har minst 10 partnere bak seg...
Jeg vil bare ikke vite noe om det, eller jeg vil bli løyet til... hehe, det er tullete men.

Ser du for deg en fremtid med denne jenta? Hvis hun forteller ting som er ubehagelig, uansett hvilket tema, hvorfor utsette deg for ubehaget?
Sist endret av Spaceman; 10. januar 2017 kl. 18:58.