View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Beklager for att jeg drar opp en gammel tråd. Men, jeg vil klandre sosiale medier for att rus blant yngre har blitt populært og ett økende problem.

Løsning? jo det har jeg, isteden for å gi barna sine smart telefoner, gi de en Doro telefon eller en remake av en eldre Nokia som har kommet tilbake i produksjon. som man kun kan sende meldinger og ringe med.


Noe jeg har merket di siste 10-12 årene er att folk har blitt mer selvsentrerte og kun tenker på seg selv, kan ikke skjønne att dealere selger til barn rett og slett. Eneste dealere tenker på er penger, dessverre er det den harde sannheten. Kjenner en del folk som selger men de har regler de følger for å holde samvittigheten sin delvis ren, det er at de selger ikke til personer under 18 år og selger heller ikke til småbarns foreldre. Jeg bruker litt speed og cola i ny og ne når jeg drikker, og om jeg drikker med venner(som har prøvd og som aldri har prøvd speed/cola) som har barn å de spør meg om å få en stripe så sier jeg nei, du har barn ta deg sammen jeg vil ikke være en person som kan potensielt fucke opp livet ditt.


Har også noen bekjente som selger som får høre att noen har solgt til mindreårige, de bruker å dra på besøk til de som har solgt til mindreårige å gir de litt god gammeldags juling rett og slett. Er manko på selgere med moralen i behold desverre, men de finnes og bra er det.