View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg tror dette er enda mer relevant nå enn når tråden først kom. Tror muligens corona har hatt en virkelig effekt på hvor mye stoff som slipper inn i landet. Det flyter jo over av alle mulige stoffer som tidligere var vanskelige å skaffe, det virker som om smuglermiljøene har utviklet seg 10 år fremover mens tollerne er på samme sted.
Vis hele sitatet...
Kan egentlig si meg enig og nesten tørre å påstå at det bare blir værre for hver dag med yngre og yngre ungdommer som begynner å ruse seg.

Bare ved å kjøre forbi bussterminalen i byen sent i helgene ser jeg flokker av ungdommer rusa på alt av partydop under sola med kjever som nesten detter av og tallerkenøyner som dirrer og himler fram og tilbake. Æsj, veldig trist er det.

Det at dop kan være lettere tilgjengelig for unge enn alkohol er oppriktig helt skada. Snapchat dealere selger til hvem som helst uansett hvem eller hvor gammel du er. Håper en av de blir tatt og kasta bak lås og slå etter en 14-15 åring dør av overdose på MDMA, kokain eller lignende fordi han eller hun hadde for liten erfaring om dosering og tok ikke hensyn til annen skadeforebygging. Men er det så rart da? Hvem tenker på sånn når man er 14 og vil være den kuleste som tar mest av whatever the fuck og er mest fucked up av alle? Fysj, pytt pytt