Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av dopefish90
Hei, jeg vurderer å kjøpe en homebox XL Growtent Kit på 600Watt http://www.head-nature.com/04165-600...5esI&mv_pc=129 , noen som har noen erfaringer med homebox og kan fortelle litt rundt fordelene med det å hvilke type frø som gror best i en homebox, hvor mye jeg hvil få per avling osv? takk
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt et pat grotelt, og de er bare helt perfekte ! De lukker ute evt kryp, og inni reflekterer de perfekt, enkle å vaske og. Men det er ikke mye du får i dem .. Feks en kjempestor plante, eller noen små. En 600w hps er fin nok til et sånt telt. Men er man nøye på ting, og har et bra rom, trenger man ikke no growbox i det hele tatt ... Da er det faktisk bare i veien, eller fint å ha en moderplante i spør du meg

Ser at den du ser på er 120cm x 120cm x 200cm... Jeg hadde 100cm x 100cm x 200cm.. Så du får plass til endel da sikkert. Nok til ditt eget bruk og kompisene dine..

Jeg tror hvilke som helst frø er fine i grotelt. Pga du kan veldig lett stille inn klima i dem. De holder bra på fuktighet , varme, etc..

Men ikke gro noen som er kjent for å bli høye. Helst lave planter.