View Single Post
Queen of Blades
Jonta's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Sitat av Vitenskap Vis innlegg
Små duppeditter fra dealextreme er alltid like gøy
Vis hele sitatet...
Obs: DX har ofte lengre leveringstid enn den lille måneden som er til rådighet. Om dere tror leveringen kan bli litt sen: Send meg PM om når dere tror den ankommer, så kan jeg videreformidle til nissebarnet deres.

Tips mtp. nettbutikker: Man kan få ting sendt direkte til nissebarnet. Kanskje tom. som gave. Kotymen er at gavemottaker ikke vet prisen (:
Sitat av Vitenskap Vis innlegg
Blir glad for alt uavhengi om det er til 50 eller 500 kroner.
Vis hele sitatet...
Husk grensene: Minst 100, maks 300 kroner (:

Sitat av bendiks Vis innlegg
Hm, jeg synes kanskje man kan bruke skjønn. Jeg har i alle fall registrert at det har kommet utrolig mange useriøse brukere den siste tiden, som bare svarer i tråder med 4chan-memes og tullete utsagn. Du har jo vært inne på forumet en stund så kanskje du kunne bedømme om brukerne er egnet for dette? Eventuelt legge inn restriksjoner som ztaale sier.
Vis hele sitatet...
Eh, ja… Jeg hadde håpet å ikke måtte dømme selv.

Om de har vært skikkelig uskikkelige har de blitt utestengt, og kan dermed ikke sende meg PM.

Å begynne å tråle gjennom alle deltakeres poster? Nope. Og hvordan skulle man satt standarden? AFAIK har vi ikke gjort noe slikt før, så vi har ikke tidligere arrangementer å dømme etter.

Kunne ev. bedt stabsmedlemmer om å ta en titt på lista, men som sagt er de ikke del av opplegget, og igjen: Hva skal man gå etter?

Andre forslag?

Det ztaale nevner har jeg allerede svart på. Har ikke kommet noe i motsatt retning enda (:
Sitat av Vitenskap Vis innlegg
BRA spill er også godt mottatt!
Vis hele sitatet...
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Sitat av Huztle Vis innlegg
Tøft opplegg! Ønsker meg gjerne noe freak-swag, enten det er en t-skjorte eller hettegenser[COLOR="Silver"](psst. den brune, hehe..)[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Kanskje greit å nevne størrelse hvis du vil ha det da
Vis hele sitatet...
Godt poeng GreenRay. Klær: Størrelse. Spill: Plattform.

(Er ikke meningen å hakke på posten din Vitenskap, den bare tar opp en del viktige poenger)

Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Jonta: Når får vi utdelt vårt offer?
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Prosessen:
  • Vent til litt etter 24. november.
  • Få PM tilbake fra meg med noen andres nick, navn og postadresse
Vis hele sitatet...
Ellers:

Fikk PM om å poste signaturen min. Here goes:

Kode

[CENTER][COLOR="Red"]♥ Sniknisse nFF 2012! Gi gave, få gave, Squeeee! ♥[/COLOR][/CENTER]
[RIGHT]nFF-FAQ: newbietråd[/RIGHT]
32 påmeldte allerede. Woop!

Om du har lyst til å komme i mer julete stemning, og det er snø der du bor: Lag en snømann!

Fikk en påmelding som inneholdt ønskeliste. Om man ønsker å holde listen sin hemmelig for resten av forumet kan jeg tilby muligheten å sende den videre til sniknissen din. Tenk dog over om det er nødvendig. Det skaper ekstra bry for meg, en ekstra plass hvor jeg kan gjøre feil(!), og med raten av påmeldte til nå vil vi ha røflig 550 påmeldte den 24. november! (Liten spøk. 23 påmeldte på 24 timer, ganger 24 dager)