View Single Post
Sitat av Brisingr Vis innlegg
Jeg har opplevd noen merkelige ting nå om dagen ( og av og til om natten) og lurer på om dette er beviste drømmer eller hva det er som skjer..
Ofte setter jeg meg i sofaen for å se på tv og svitsjer kanaler og har pus på fanget og jeg kan fortsette med dette lenge helt til pappa roper navnet mitt og jeg våkner og skjønner ikke hva som skjer. Tv'n er på feil kanal og katta ligger ikke i fanget mitt. Dette skjer veldig ofte.

Av og til så sovner jeg også i timen og drømmer at jeg følger med på læreren og tar notater og er skikkelig med i undervisningen, men plutselig dytter noen borti meg og jeg våkner igjen og har feil fag, feil lærer og notatene er borte.

Det har også hendt et par ganger at jeg har lest hele bøker og de var kjempegode! også vekker noen meg og jeg skjønner ingenting. ikke husker jeg mye av hva som sto i boka heller. Og i mellomstadiet mellom bevisthet og søvn så hører jeg ofte musikk som jeg aldri har hørt før, blir forvirret og blir helt bevist igjen.

Er det noen som har en forklaring? Det plager meg litt da jeg tror jeg er våken, men egentlig ikke er det.
Vis hele sitatet...


Omtrent det samme har skjedd med meg i det siste. Tar taxi hjemmefra til bussen før skola om morgen og da pleier jeg og lukke igjen øynene og slappe a litt.
det jeg drømmer da er at jeg sitter i taxien, men legger ikke merke til de andre folka som er i den, men jeg sitter og ser ut ruta og ser i andre etg. på et hus der ser jeg inn i et vindu med masse jule pynt, også kommer det et annet vindu som ser ut som en stue og i den stua er det et grønt lys (sterkt og stort) som jeg begynner og fokusere på, og når taxien har kjørt så langt at jeg ikke kan se dette grønne lyset mere våkner jeg. Jeg våkner også omtrent opp på det samme stedet hele tiden.