Tråd: Poker
View Single Post
Trådstarter
603
Okey folkens, sorry for at jeg kommer med ett 'bad beat' innlegg igjen, men jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å peke ut noen feil jeg har gjort:

Jeg satt nettopp i en 100-spillers 60 FFP Turbo NL turnering.

Alle startet med 1000$.
Jeg spilte ganske passivt i starten, foldet det meste da det er flere donks på bordet som høyner (med alle slags hender).

Etter noen hender og jeg hadde 955$ stack fikk jeg AA på hånden i nest siste posisjon. Blind'sene er 15$/30$ og 2 før meg limper, jeg høyner til 240$, alle kaster, utenom en spiller med 2300$ stack som caller 240$.

På floppen kommer det 6 6 3, han byr 150$ - Her tror jeg han byr for å prøve å stjele potten (med å representere tre like, 6 6 6) siden jeg tror at han er ganske sikker på at jeg ikke ville bydd så mye med 6'er på hånden preflop, noe jeg også tror om han. Jeg tipper han kanskje kan sitte med et par på hånden (tenker da 1010+, eller kanskje en 9'er med et overcard på hånden i det drøyeste laget).

Jeg går All in med 715$, han caller. Det viser seg at han har 69 (offsuit) på hånden og vinner med tre like 6'ere.

Når jeg tenker meg om burde jeg ikke gått All in, eller var det et greit move? Jeg tenkte vel at det om jeg hadde re-raiset hadde jeg hatt såpass liten stack igjen, at det var like så greit å gå All in (også med tanke på et det var en Turbo turnering)...
Sist endret av Azarat; 6. januar 2012 kl. 23:37.