Tråd: Poker
View Single Post
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
probably det mest idiotiske tipse jeg noen gang har lest! vil anbefalle 4-5 bord sngs turbo tight/agressiv pre flopp/on flopp
Vis hele sitatet...
Å spille tight er da et av de beste tipsene man kan gi til en nybegynner. Ikke la deg lokke med på dritthender. Drit i å raise QJ når 5 stykker allerede har meldt seg på (siden du av en eller annen grunn nevner den hånden under her). Spill kun nuts, og folk gir deg action i massevis. Vi snakker da selvfølgelig om de laveste nivåene, og jeg regner med han mente cashgame også.

Sitat av mr-martinss Vis innlegg
ikke gamble? så hvis du har JQ Diamonds du sitter i button folk limer inn med med bb som er 100 du velger og raise for verdier så du drar raisen til 275 2 calls og 2 andre limpere kaster seg dermed er poten (975) floppen havner 910x 2 diamonds en byr hardt og dermed kaster du deg ? for du skal jo ikke gamble forsto jeg deg rett? du har jo ingen hånd enda men du har 9 kort for flush og 8 kort for stright.. da lønner det seg nok og smekke inn alt du har kompis..
Vis hele sitatet...
Du er altfor generell. Det er greit at det ofte er bra å gå all-in med 17 outs på floppen, men ikke alltid. Hvis du er en så god turneringsspiller som du later som, så vet du dette. Det er en tid og et sted for alt.

Sitat av mr-martinss Vis innlegg
midd stage= da begynner man og bli mer aktiv da har man fått respekt folk på bordet dit vet du er tight
Vis hele sitatet...
Gje meg en break. Folk på lave nivåer følger ikke med på slik. Seriøst. Du kan flippe over nuts 20 av 20 ganger, og likevel caller de deg den 21. gangen med et middels par.

Sitat av mr-martinss Vis innlegg
i cashgame er det greit nok og være tight der stiger ikke blindsa så du har ikke behov for og stresse.
Vis hele sitatet...
Se der ja, du er enig du også.

Bortsett fra disse, så er jeg mye enig med deg ang strategi.