View Single Post
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Jeg siterer en mail jeg skrev til coca cola company:

"Hei,

For noen dager siden var jeg og kjøpte et brett med 24 bokser av typen Coca Cola på rema 1000 til 69kr ca, det første som slo meg var at den første boksen jeg åpna inneholdt ikke kullsyre. Ikke nok med det, men neste boks jeg åpna var så og si halv full. Det var vell så og si ingen bokser som var normale på dette brettet, kansje 2-3 stykker. Jeg gikk så og leverte noen bokser tilbake til butikken. Men fikk ikke noen penger igjen for dette, dem sa at dette var ikke noe problem dem kunne løse opp i. Så hva skal jeg gjøre da? Lite gøy å sitte igjen med følelsen av å ha kjøpt 3 cola bokser for 70kr!"

Jeg fikk jammen meg 24 paletter i posten, alt var oppdiktet såklart
Vis hele sitatet...
Nå er det viktig at de som prøver seg på denne ikke driter på draget og copy-paster denne! Stor sannsynlighet for at en eller annen her har sendt den inn noen timer før deg og de merker det

Sitat av Spirituell Vis innlegg
Hvis du vil ha det litt gøy samtidig og ikke bare tigge kan du jo gå for litt social engineering. Fått gratis G110 tastatur fra Logitech, masse coupon codes til spill, gavekort-koder fra Amazon osv...
Vis hele sitatet...
Har ikke noe bevis på dette da? Og du kan vel kanskje forklare litt om social engineering? Hva man skal si osv.
Sist endret av mroj; 4. januar 2012 kl. 14:29.