View Single Post
Jeg prøvde på dette i går natt og fikk det delvis til. Dvs at jeg kom til paralyse delen. Etter noen minutter etter jeg la meg klar til å prøve på dette her så kjente jeg rommet begynte å bevege seg. Det gikk ganske fort over, et minutt eller to, og så kjente jeg gradvis at først føttene og så resten av kroppen ble skikkelig tung.

Plutselig, etter å ha ligget der en stund i paralyse kjente jeg det at pusten ble tung, men jeg viste at det ikke var farlig og var klar over at det kom til å skje. Men så forsvant akkurat den følelsen igjen og kom tilbake igjen noen minutter senere. Tror den kom fram og tilbake 4-5 ganger eller noe. Jeg beveget aldri på kroppen og hadde øyna igjen hele tiden, mens jeg bare fokuserte på å holde meg bevist og pusten min.

Gjorde jeg noe feil? Kom jeg til paralysen?

Jeg har begynt å skrive drømmedagbok og forventer ikke å få en LD på første forsøk, men det er jo kjekt å høre om det virker riktig det jeg gjør?

-Skal nevnes at jeg la meg i 11, men skal prøve å våkne i 4 tida i natt og prøve da istedet siden det er da man har lengst REM sleep.

EDIT: når jeg ikke gadd mer etter tre kvarters tid så klarte jeg å rive meg løs av paralysen. Var ikke kjempe lett, men ikke utrolig vanskelig heller. Kan det bety at jeg ikke ble helt paralysert? Selv om jeg egentlig ikke kunne bevege meg?
Sist endret av Daybreak; 13. desember 2010 kl. 17:33. Grunn: more info