View Single Post
Siden du har tatt såpass mye mer pepper iv enn benzo så skal du i teorien ikke merke noe til benzo, hvis det er god amf og ikke meta da. På samme måte med røyk, blir ikke fjern men helt fette pansra samtidig som våken. God amf skal i utgangspunktet overgå alt annet ellers.

Molly og pepper e helt fantastisk i samme justering, men i VELDIG kontrollerte forhold. Det er jo ikke ment for å skytes rett i blodomløpet akkurat. Livsfarlig!! Men det med dolcen vil æ anbefale å ta ivertfall dobbelt så lite av i det minste, og vente til du ikke e helt lobotomert av alt annet som du får trøkt i systemet ditt i løpet av dagen

Ville helst ha brukt dolcen til å lande på slutten av dagen, men det er meg og min mening, og vi er alle forskjellige. Men har skyhøy toleranse og mange års erfaring med sprøyter, har skutt hele alfabetet. Så bare fordi jeg hadde taklet det så betyr det ikke at du ikke stryker med av min fremgangsmåte

Alt i alt så er det best å ikke utsette hodet for så mye påkjenning i løpet av så kort tid. Men hvis du e bestemt så prøv å ta alt i rett rekkefølge i det minste fordi en overdose trenger ikke alltid å inntreffe med en gang, stoffer kan reagere på hverandre selv etter en kort tidsperiode og helt opp til 10-12 timer avhengig av hva det er.

Anyhow! Håpe det e verdt det og at du i det minste får en god rus av det. Update oss om hvordan det går ��