View Single Post
Ekspert på påstander
Trådstarter
211
Sitat av Soletti Vis innlegg
Alle jenter som hadde sagt de elsket meg dagen etter vi møttes ville jeg personlig ha styrt så langt unna som overhode mulig.
Det er et stoooooort rødt flagg for meg.
Det blir litt som jenter som sender hjerter i chat når dere så vidt har sagt hei til hverandre.

Det at hun også prater om en eks hele tiden får det til å blinke i en varsellampe hos meg, har dårlig erfaring fra tidligere med damer som konstant pratet om eksen på en eller annen måte uansett setting.
Det er uinteressant, irriterende, plagsomt og litt ekkelt.
Vis hele sitatet...
Forstår det godt og jeg vurderer selv om jeg skal kutte kontakten med henne eller ikke! Problemet er at jeg har ikke dryppa laksen på evigheter og jeg trenger å pule for å booste selvtillit..

Sitat av En deling Vis innlegg
Om hun forteller deg at hun elsker deg etter èn dag blinker alle varsellamper hos meg hvertfall.

Min gjetning er at hun forsøker å forføre deg til du viser at du "trenger" henne, og deretter nyter stor glede av å avvise en som er ivrig etter henne, muligens ovenfor eksen hennes.

"Elsker deg", er brukt svært overfladisk her, sannsynligvis med spesifikke langsiktige intensjoner fra hennes side.

Igjen er dette bare min gjetning og det er sannsynligvis en rekke andre forklaringer. For eksempel at hun har et sterkt behov for å faktisk elske noen, og at du dermed har blitt førstevalg etter eksen, eller kanskje at hun simpelthen er en særdeles elskverdig person.

Mitt råd er å være forsiktig om du velger å fortsette, og følg riktig hode
Vis hele sitatet...
Skal passe på og håper at det ordner seg etterhvert.

Sitat av Sótan Vis innlegg
Vet kompisen din om forholdet? Hvis ja hvordan reagerte han? Sa han noe om henne/forholdet? Hvordan reagerte hun?

Du sa gammel venn, betyr det at du ikke har like mye kontakt som før eller at du er like god venn med han nå som når dere var yngre?

Du kan si til henne hvis kompisen din ikke vet om forholdet at du ikke har lyst til å fortelle han om forholdet før det er mer seriøst. Hvis hun krever en grunn kan du si at du ikke vil at han skal rakke ned på henne/forholdet.

Kan det være hun er sjalu på kompisen din som har startet et liv og vil ha det som han har det?
Kansje det er derfor hun snakker om han så mye, og derfor hun sa at hun elsket deg så kjapt.
Vis hele sitatet...
Jeg og hun har ikke forhold, vi "dater" håper jeg? Tror kompisen hadde ikke brydd seg uansett fordi han har kona si

Jeg og kompisen har mista kontakten, fordi vi har forskjellige interesser. Han har invitert meg til fester hos han og kona flere ganger, men gidder ikke komme fordi han blir drittsekk i fylla og begynne å krangle med alle ink kona hans. Husker en gang han voldtok nesten en mindreårig jente i en heis og det var flaks at jeg og flere kompiser så det og stoppa han!

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Hvor pen er hun?
Vis hele sitatet...
På en skala fra 1-10, vil jeg si hun er 6!

Sitat av Tramp Vis innlegg
Ditch ho, det der bli å gå galt og ho e crazy
Vis hele sitatet...
Tja, ditcher hun etter jeg har pult hun

Sitat av wolfc Vis innlegg
Hør på alle i tråden.

Don't stick your dick in crazy.
Vis hele sitatet...
Kan ikke love.

Sitat av freebird Vis innlegg
Skygg banen
Vis hele sitatet...
Skygger banen når hun drar hjem igjen

Sitat av xghost Vis innlegg
Hvis hun elsker deg etter kun én dag, kombinert med at hun snakker om sin ex mot din vilje, ville jeg løpt så fort som overhodet mulig

https://www.youtube.com/watch?v=Rne_xYORmiE (Mye sære kommentarer her, og kanskje satt litt på spissen av coachen selv, men han har vel et par poeng...)
Vis hele sitatet...
Han hadde et par poeng, men syns det virker piss når han sa at alle damer etter 25-27 år er emosjonelle gale???

Sitat av High-on-life Vis innlegg
Gale/ustabile damer er som regel ville i senga.
Men ja,du bør være på vakt.
Vis hele sitatet...
Er på vakt, men desverre har jeg lyst å pule hun:/

Sitat av random67489 Vis innlegg
Du skal møte henne for for å pule men alt nå så vet du at hun er merkelig? Hvorfor ikke heller pule ei dame som ikke er merkelig? Skjønner ikke at du orker bruker noe mer tid på dette her. Send en melding og så at du ikke orker mer kontakt og ferdig med det. At du synes hun er rar nå, hvordan tror du det blir når du har pult ho en hel helg?
Vis hele sitatet...
Sitat av robhol Vis innlegg
Jeg har en så lang dry spell at det ikke er morsomt engang, og selv jeg merker at dette er som en kald dusj. Hun er nesten 30, med en emosjonell oppførsel som minner mer om ungdomsskoledrama. Det er ikke en god ting på noen måte.

Jeg er hverken dr. Phil eller Magnus Carlsen, men jeg er likevel ganske sikker på at dette ikke ville vært noe sjakktrekk.
Vis hele sitatet...
Vil bare pule hun og la hun dra sin vei! Har ikke pult på lenge:/
Har mista draget på damer siden jeg har glemt å hvordan forføre damer.

Sitat av Valadar Vis innlegg
bare å dyppe i vei, men virker jo som du er nogenlunde på nett siden du synes det virker fishy.
Hadde det vært meg så ville jeg kommet meg vekk, litt mus er ikke verdt alt det dramaet som følger etterpå.
ER dette førstegang så må du nesten prøve og feile selv... Kan jo hende dama er top notch, men av personlig erfaring varsler mine varsellamper isåfall.
Vis hele sitatet...
Ser den..