View Single Post
Sitat av Sky Vis innlegg
Naturligvis er det en rekke brukere her som har en trang til å motsi deg, eller rettere sagt stikke hull på ballongen din, når du åpenbart har mistet rotfestet i virkeligheten. Det som plukkes ut er uholdbare utsagn og logiske brister i argumentasjonen din, og hvis du virkelig hadde hatt noe å komme med så ser jeg ikke helt hvordan spørsmålene skulle kunne stilt deg i en så vanskelig situasjon, som du så mener de gjør. Det er jo gjerne sånn at spørsmål ikke blir så vanskelig å svare på om man sitter på noe virkelig informasjon



Jeg kan ikke se mye irrelevante "meninger" som har kommet busende ut fra andre brukere i denne tråden. Tvert i mot ser jeg drøssevis av konstruktive innlegg som, om du hadde lyttet og observert og tilegnet deg lærdom (som du så fint sier vi skal), ville ha satt deg på plass og tvunget fingeren din ned i jorda. Vet du når du sperrer informasjon som kommer inn?



Hva med å ta til seg det de andre i tråden her sier? Det er massevis av god argumentasjon her, som sett fra utsiden virkelig stiller utsagnene dine og argumentasjonen din i et svært dårlig lys. Det fascinerer meg at du så konsekvent holder fast ved våset ditt samtidig som du skriver slikt som sitert over, eller sånn som sitert under:





Det Drachir har påpekt, samt spørsmålene han/hun har stilt (og forøvrig resten av bidragene i tråden), er absolutt ting du bør svare for.
Vis hele sitatet...
Sky, jeg skjønner ikke helt hvor du vill med innlegget ditt da du bare spytter ut en spydig åpnings kommentar og komenterer og påpeker inndirekte til tidligere innlegg (som du godt kunne nevnt da jeg kansje kunne svart) Har noe som knekker teoiren min så er jeg interisert å lese det..

Uansett venter jeg på noen konstruktive eller informative tilbakemeldinger på innlegg #142 hvor bare Drachirs har svart, noe som virket som ett hurtig innlegg som var ment for og kværulere eller provosere. En kommentar på vært avsnitt....


Når jeg snakker om spydige kommentarer:
"Er det bare jeg som synes Liljen virker riv ruskende gal?"
"trang til å motsi deg, eller rettere sagt stikke hull på ballongen din, når du åpenbart har mistet rotfestet i virkeligheten"
"Det er en forskjell på å ha et åpent sinn og å ha hull i hodet! "
"Du danner deg nok en trygg boble kan jeg tro ja."
"det er tydelig at du har stengt sinnet ditt og ikke er åpen for den sanne sannheten"

Ikke at det er drøyt sagt eller at jeg i hele tatt blir fornærmet på noen måte, jeg må faktisk si jeg lo godt når jeg så flere av tilbake innleggene deres da jeg ville skrevet akkurat det samme for 5 år tilbake. Men det er ett diskusjons forum og det er angrep og spydighet mot en persons direkte innlegg som dere ikke er enig i, dette forteller meg noe om deres sakelighet innenfor det og diskutere, noe som gjør at jeg tar tråden og det og svare de innleggene mindre serriøst

Og nå føler jeg at vi ikke snakker om temaet lengre enngang? Men nå er det diskusjon av hvem som ikke svarer eller spørr spørsmål.? La oss hoppe tilbake til tråde...

Har du noe du vill ha svar på fra meg så skriv det direkte til meg uten form for spydigheter og sarkasme, men faktisk hva du vill spørre om eller hva du synes er direkte galt med noe jeg har sagt. Ikke si "svar han på side 2"

Det orginale innlegget var på 4500 tegn og besvarte flere spørsmål fra starten av tråden, men bare 1500 var tillatt så jeg endte med og fjerne 2/3 deler av jeg skrev, noe jeg mistet en del forklaringer på. Skal se over imorgen hva som er av gode spørsmål relativt til det jeg har skrevet, skal jeg prøve gi så gode svar jeg kan fra mitt perspektiv.

Drachir: Ang religion, nei jeg tenkte ikke direkte på koranen men mere kristendom, islam, hinduismen og budismen, disse er ord rett veldig forskjellig men budskapet er ekstremt likt. Nå skal jeg si at jeg har ikke satt meg inn dypt inn i vær religion men gjort lett/medium research og føler Hinduismen og Budismen har enda det klareste budskapet, hvor kristendommen er den jeg føler de har blitt tøyd lengst fra det orginale

Provo: Jeg ler av han fordi han åpenlyst ikke leser hele innlegget mitt, han gjør akkurat det jeg beskriver iform av og undertrykke og dominere uten saklig argumentasjon. Og le av noens innlegg er langt bedre enn den rekke form for spydighet som er i denne tråden
Sist endret av Sigurd4u; 15. juni 2011 kl. 11:19.