View Single Post
Heisann godtfolk, etter en meget fin fangst i år er det i helgen på tide å smake på godsakene. Muligens vi får med oss et par nybegynnere, men vi er i alle fall 2, kanskje 3 erfarne. Så var det dette med dosering og redosering. Grodde cubensis for et par år tilbake men er vel litt usikker på hvor og hvordan man burde redosere (som sagt, stor fangst, har råd til å eksperimentere). Tenker 2.5g flein til å starte med, og deretter ha en kopp te som jeg kan ta for å eventuelt justere. For å så toppe det hele med en lemontek shot skulle det være noe vits.

Men ja, hva er deres erfaringer med redoseringer og hvordan den gjør trippen mer intens / lengre / rarere ? Vet toleransen skyter i været, men igjen, har nok av småtroll

Håper det gir noe mening det jeg skriver. Har hatt mine runder rundt solen på diverse så jeg er rimelig trygg (og har min egen respekt, som dog ikke kommer fram i dette innlegget, men det får vi ta senere om noen skulle være nyskjerrige) på soppen så.

"Drømmescenarioet" er vel litt å ha en fortreffelig trip med gjengen med muligheten for en second blastoff (gjerne mørkt rom mckenna lite) senere. Ja, jeg vil bli sliten