View Single Post
Kan ikke relatere helt, men jeg tok mdma alt for mye i en måneds tid og har følt meg nummen og likegyldig siden. Det var 2 måneder siden og tror faktisk det vil ta tid å komme 100% tilbake til meg selv, og rette opp balansen i lykkehormonene og få igang de naturlige belønningssystemene i toppen. Så ville ikke blitt overrasket om det kan ta flere år før du føler deg "normal" igjen med tanke på det forbruket du har hatt det siste året.

Ville absolutt prøvd en syre eller sopp trip. Det vil kunne gi deg et lite ekstra push i viljen til å slutte ved å hjelpe deg med å få øynene opp for hva et slikt forbruk av sentralstimulerende midler gjør med deg. Men noe vidundermiddel som løser alt er det ikke, og selve prosessen med å slutte vil være like tøff. For å få noen positiv effekt er det viktig å bruke trip'en til å tenke på det man ønsker å endre, så det er viktig å ikke la seg distrahere av visuals og underholdning på en skjerm. Se heller innover i deg selv ved å lytte til de tanker og følelser som melder seg rundt livssituasjonen din. Vil på det høyeste anbefale å gjøre det ute i natur.