View Single Post
Sitat av Makkamann1 Vis innlegg
Interessant å høre fra dere som har vært der. Begynner å få et inntrykk av at det er delte meninger om det er bedre i USA og Canada enn her i Europa.

Leste i en annen tråd at i Amsterdam har dem bare prøvd å få så høyt THC nivå som mulig. I motsetning til USA hvor de har satsa på at det skal være i "balanse" med CBD og andre cannabinoider. Satser på å komme meg til Canada en gang, eller Statene hvis jeg kommer inn

Uten å lage en ny tråd så tenkte jeg å skrive en topp 3 av hva jeg har vært borti + hvor det var. Både brunt og grønt.

#1 Hasj: (Lisboa, Portugal)

"Bolota/Paki" egg. Myk marokk som var helt svart utenpå og litt lysere inni. Fant ut at det var 34,5% THC fra en sikker kilde. Aldri røyka hasj som man blir så stein av. Har fått lignende egg i Spania men det har ikke vært like bra.

#2 Hasj: (Oslo)

Amnesia hasj som jeg pusha hjemme for noen år siden. Dette var såpass bra at selv marrokanerne og andre gjengkriminelle dro til meg på andre sida av byen for å kjøpe.

#3 Weed: (Oslo)

Vet ikke hva slags strain det var men smakte helt sykt bra. Candy weed ville jeg ha kalt det, smakte søtt liksom. Fikk ikke den rivinga i halsen som jeg får av annen weed. Aldri fått tak i lignende etter det. Noen som vet hva det kan ha vært? Ble skækk men det var først og fremst smaken jeg digga.

Har røyka iceolator osv I Amsterdam men er såpass innrøyka at jeg føler det blir waste. Blir ikke så skækk som jeg gjorde i mine yngre dager selvom det er 85% THC. Ellers har jeg fått bra greier i Spania, Tsjekkia og Danmark men ingenting som kan måle seg med mine topp 3.
Vis hele sitatet...
Husker faktisk amnesia hasjen, den var bra! Og det var noe Candy Kush i byen en liten stund som også var insane, så det kan være den du tenker på.

Beste hasjen jeg har røyket fikk jeg tak i nå forige oktober rett før tørken. Ble produsert her hjemme i Norge. Er en gammel innrøyket dude som har klonet den samme planten siden 70 tallet frem til nå også lagde han hasj av den og jeg kødder ikke det var værdens beste hasj! De bare nailet det rett og slett, hele prosessen og produksjonen av den! Klarte meg på den helt til desember ettersom du ble slått i bakken av en 0.2.