View Single Post
Rinkebysvorska‘n
WouwseP's Avatar
Trådstarter
398
Sitat av Passiv Vis innlegg
Du har nok ikke vært på de beste coffeeshoppene om du har fått like bra i Norge. De beste er heller ikke de med nødvendigvis best omtale på nett, men de "små" man finner i kroker og kroker. Synes ikke typene hasj/weed kan sammenlignes med norsk standard der. Om du har vært i køben kan de sammenlignes med beste typene man får det, bare at man er "heldig" om man finner de gode coffeeshoppene. Men til spørsmålet ditt, så mener jeg at USA har høyere gjennomsnittlig THC nivå, det er uansett lov med olje/wax/shatter noe som er ulovelig i Amsterdam.
Vis hele sitatet...

Det har nok heller med å gjøre at jeg har gode kontakter hjemme. Når det er sagt så snakker jeg ikke om gjennomsnittlig kvalitet her, bare at det beste jeg har vært borti har jeg fått i Norge. De siste åra har kvaliteten på grønt sunket litt i mitt miljø mens hasjen har vært veldig bra.

Når det gjelder shatter/wax/ iceolator så har jeg også lest at det er ulovlig i Nederland men har sett at de har det der flere steder. Blant annet hadde de forskjellig iceolator som skulle være 60-80% thc blandt annet hos Dampkring. Dette var rundt 2013 så er mulig det er nye regler? Var der nede sist i oktober men da bodde vi utenfor sentrum og jeg kikka ikke så mye rundt.

Og som du sier så mener mange at thc nivået på weeden er høyere i statene. Er godt mulig det stemmer, er derfor det er interessant om det er noen her som har prøvd både i USA og Nederland/Spania.

Når det gjelder Danmark så er det vel mest hasjen de har godt rykte for. Har vært der flere ganger og synes det er mye det samme jeg får i Oslo.