Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
*hyyyl*

Nå sliter røttene ser jeg. Løftet potta og så mugg under. Det kom ikke luft til de hullene i potta, så nå har jeg byttet til større potte med frisk jord.
Vis hele sitatet...
Hvis det var mugg under potte, er det på tide med flere dreneringshull i bunn, lecakuler i bunnen av ny potte, ny, drenerende,godt pustende medium i den nye potte og ombytte=)

Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Håper det går seg til.
Vis hele sitatet...
Det gjør det nok skal du se
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Klonene jeg tok for 6 dager siden ser ut til å enda klare seg. Ingen røtter som stikker ut enda.
Vis hele sitatet...
Det har knapt gått en uke, så røtter må du vente noen dager til på=) Selv om man kan få røtter etter 1 uke er det vanlige 3 uker=)

Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Dama i dusjen ser ut til å trives godt med den nye lampa
Vis hele sitatet...
Helt enig, ho blei meget fornøyd med det nye lyset sitt..Keep up the good work

Kanskje ikke den planten som sliter litt, burde stå så nærme det nye lyset? Blir kanskje litt i overkant mye å tenke på for planten?
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Ser klonene greie ut, Lovetg? Hvis de var døde hadde de ikke sett så "friske" ut etter 6 dager, eller?
Vis hele sitatet...
Joda de ser helt grei ut=) Jeg kan se at de har værtfall ikke luft i stammen og da er du godt på vei=) Så lenge du ser at stiklingene henter næring fra gamle blader, og så lenge de ikke henger med "hodet" så skal ting være greit=) Du kan stimulere rot ved å ha det "litt" varmt under stiklingene, men pass opp for "rootrot"....Ikke over 26 grader celsius