View Single Post
Shooting expert
BrageP's Avatar
289
Sitat av robhol Vis innlegg
Økonomisk liberalisme. På et sosialt plan står Frp for konservatisme i aller høyeste grad, sammen med kristenfolket og sjelden mange andre - riktignok har også Sp, og til en viss grad Ap, tendenser i denne retningen. At Frp er sosialt liberale er direkte løgn.
Vis hele sitatet...
Det finst heilt klart innslag av sosialkonservatisme i FrP, men KrF og ikkje minst PDK er utan tvil meir reindyrka enn FrP i denne samanhengen. Sosialliberalismen legg til grunn at menneska er ein del av ein sosial fellesskap, og at staten ikkje berre skal vere ein rein nattvektarstat, men også gripe inn regulerande mot sosial ulikskap. Sosialliberalisme er ikkje det same som å vere "sosialt liberal". Kanskje du ikkje hadde vore så usamd viss du hadde basiskunnskapar om ideologiar: FrP er definitivt ikkje erkekonservative, som du påstår over.

"For folk flest" er uansett ganske enkelt helt feil, med mindre man hevder at laissez-faire-kapitalisme løser alle problemer. Den påstanden faller i så fall på sin egen totalt gjennomdemonstrerte urimelighet, da man konsekvent ser at slik politikk fører til at en svært liten økonomisk elite får desto større mulighet til å bygge opp mer rikdom på bekostning av hele resten av samfunnet.
Vis hele sitatet...
Kva slagordet betyr, veit eg ikkje. Og eg tviler sterkt på at du har nokon fasit. FrP er heller ikkje tilhengarar av lasseiz-faire-kapitalisme, som du feilaktig påstår. Stråmannsargumentasjonen kan du heller bruke ein annan stad, eller helst kutte han ut.

Statlig inngripen er et legitimt argument i noen sammenhenger, men det er tydelig at Frp kun sikter til statlig inngripen i økonomi og direkte relatert politikk. Ellers er Frp et "lov og orden"-parti som slett ikke har noe imot å bestemme hva du som innbygger skal få lov til og ikke, og besvarer alle legale spørsmål med "vi trenger ei større slegge". Hvis dette er "mindre inngripende" for deg, vet jeg ikke helt hva slags definisjoner du opererer med.
Vis hele sitatet...
Ulne og unyanserte personlege vurderingar om FrP er diverre verdilause viss du ikkje underbygger dei med fakta. Prøv på nytt.

Ja, Rødt holder sikkert på å designe gulag mens vi snakker. Takk til deg.
Vis hele sitatet...
Argumentum ad absurdum.