View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Argumentet med at "så lenge de ikke legger an på meg.." er like tåpelig. Hva så hvis en homo synes man er pen? Hvis man ikke klarer å avvise dette på samme måte som ville avvise en av motsatt kjønn som man heller ikke liker har man et problem.
Vis hele sitatet...
Tja, så lenge vi holder oss til ungdom, hvor disse følelsene forekommer oftere, så kommer man til å dusje nakne sammen med homofile i forbindelse med trening og gym. Jeg er ikke helt komfortabel med å dusje sammen med mennesker som finner meg seksuelt attraktiv når følelsene ikke på noen som helst måte gjengjeldes.. dette på samme måte som at jeg hadde følt det trengt å måtte dusje sammen med en haug damer i 50-åra, eller folka fra fat-camp

Jeg har forøvig mange ganger opplevd å bli sjekka opp på utesteder av homser, ofte uten å skjønne det før en kamerat påpeker det ("ååå, det var derfor han strøk meg på armen!", har homseradar som en blind mann på speed) og det tar jeg utelukkende som et kompliment. Men dette betyr ikke at problemstillinger i forhold til seksualitet og homofili ikke er reelle. Kjønnsdeling med garderobene er jo faktisk basert på at man deler opp i to deler hvor ingen finner hverandre seksuellt attraktive innen gruppa..
Sist endret av DumDiDum; 27. juni 2010 kl. 15:49.