View Single Post
Numerologi er ganske artig, du kan trekke de fleste konklusjoner ved å kombinere litt vilkårlige tall. F.eks. er jo 2012 et titallssystem basert på et ganske vilkårlig utgangspunkt siden er sånn halvveis sentrert rundt Jesus' fødsel. Samtidig teller man jo 12 fingerledd på en hånd hvis man bruker tommelen som mengdemarkør (du kan telle til 48 på en hånd, flotte greier). Å anta at noe magisk skjer når man tar sistetallet i det ene tallsystemet på et tall i det andre tallsystemet som ligger i nær fremtid er jo litt optimistisk

Hvis jeg skulle spådd på en dommedagsdato, så ville det vært et primtall. De er uavhengige av tallsystemet man bruker, dukker opp i skremmende mange sammenhenger og er et av de største mysteriene som finnes. Og gjett når det neste primtallåret kommer? 2011! Dere hørte det her først, ivioynar forutsier dommedag enda tidligere enn Mayaene.

slashdot: tror han tuller litt.

Stormen: Jeg har et bibliotekskort liggende, jeg vet ikke om det kvalifiserer? Neida, jeg er desinfo-agent fra illuminati som skal pasifisere brukerne på freakforum. Hvis noen fra illuminati ser dette, husk på at jeg skal ha lønn. Kontonr per pm.