View Single Post
Sitat av brgz Vis innlegg
Du er smart. Det er en grunn hvorfor det er NULLTOLERANSE i forsvaret. Kanskje ikke du ser sammenhengen fordi du satt på et kontor i ett år, men for andre har det faktisk noe å si om det er en rusfri person ved siden av deg på skytebanen.

Om du tjener mer penger enn meg eller ikke er vel helt irrelevant? Sier en del om hvor barnslig du er. Men håper virkelig du tjener mer enn meg, for jeg er i førstegangstjenesten hehe. Og mtp utdanning, så har du ikke bedre enn meg

Og jeg står forstatt på mitt og mener at folk som ruser seg har ingenting å gjøre i forsvaret. Hasj eller heroin, what so ever. Forsvaret er mer oppegående enn som så
Vis hele sitatet...
Du sier what so ever, hva med alkohol!? Ser du ikke ironien i nulltoleransen når alkohol er et stort problem i forvaret!? Hvis du er inne så vet du godt hva jeg prater om.

Det er klart at ingen skal være påvirket i tjeneste, det er ikke det vi diskuterer her heller.

Jeg vill heller ha en ved siden av meg med våpen hvor vedkommende har tatt seg et par joints før han kom inn, enn en alkis som drikker seg rav drita i enhver anledning.

Sitat av noobiboobi Vis innlegg
Når jeg kommer til narkotesten, vil de kunne se eller allerede vite det om jeg har noe på rullebladet? Vil bare ikke gå på en smell å juge, også vet de allerede svaret.
Vis hele sitatet...


De vet ikke noe om rullebladet ditt på innrykkdagen. Du vil etterhvert bli bedt om å fylle ut en søknad om sikkerhetserklæring etterhvert, der du må svare på om du har noe på rullebladet. Her er det bare å svare ærlig da de finner ut alt uansett..