View Single Post
Treffer hardt og brutalt. Personlig var jeg aldri påvirket av skolen skrekkpropaganda, kansje fordi jeg fant forumet før vi gjennomgikk de narkotiske stoffene på skolen, og det var alt så glamorisert her på forumet.

Misforstå meg rett, er veldig glad for at jeg fant nFF da jeg gjorde det. På godt og vondt. Ja, jeg ble kansje påvirket til å teste ut noe som jeg hadde fått inntrykk av var ufarlig(salvia), det var jo ikke på noen narkotikaliste etc, men mentalmelt og andre pådrivere for rusmiddelforumet snakket åpent om hvor det kunne ende og siden de faktisk presenterte saken fra begge sider så stolte jeg så mye mer på de enn skolen som bare hadde negative ting å si om rusmiddler. Det fikk meg til å innse at videre utforsking godt kan vente på seg i noen år.

Ta denne posten som en takk, til alle som har hatt påvirkning på mine valg i mine ungdomsår, på både godt og vondt. Jeg skylder dere mer enn dere kan forestille dere.

Jeg kan ikke si dette bedre enn Vasall allerede har gjort, men ta dette fra en 17 åring som gjennomgår det samme som enhver av dere som har fattet interesse for temaet; du tar ingen skade av å vente med å eksperimentere med rusmiddler.

Som sagt, dette er dedikert til folkene på forumet, som Vasall, mentalmelt, Dodecha, Sky og sikkert mange andre jeg ikke kommer på akkurat nå. Dere vet at dere har stor innflytelse, men vil hedre dere likevel for alt dere gjør for ungdommen.