Tråd: Groguide
View Single Post
Hei LoveToGrow! Håper jeg kan fortjene et sånt navn en dag hehe..
Jeg har fått noen white widows frø i posten, bestillt fra en stabil frøbank på nettet. Jeg har aldri grodd før, og ser jo her at det finnes hjelpsomme personer som deg i landet
Skal gi deg litt info, så du kan lettere hjelpe meg :
Har blitt anbefalt og gro 'the hydro way'. Og skal gjøre et forsøk med 4 planter. ( Jeg spirer flere, og gror de fire beste) Tenkte og ha det i et stort kles-skap. Hull nederst og øverst, med datavifte nede, og kullfilter vifte oppe. Lys og anbefale? Har en 400 watts pære i taket, og malt hvite vegger, tror det kan gå men du vet best Tenkte også og lage en slik 'Bubbler Bucket' Men med to planter i hver kasse istedenfor 4 for mer plass for røtter og for mer avstand mellom plantene.
Mer enn dette vet jeg ikke. Så jeg setter stor pris på all informasjon og tips du kan hjelpe meg med, kan selfølgelig betale deg for det og hvis du vil hjelpe meg litt Lys? Varme? Hvor lenge blomstre? Og skal jeg ta plantene over i noe annet underveis, eller kan de være i de 'Bucketsa' hele tiden ? Og sånne typiske noob spørsmål hehe peace !