View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anbefaler å toss and wash'e det. Altså at du tar en skje med f.eks 1g i munnen og skyller mye med vann(eller juice) og svelger det. Jeg pleier å ta 2g og vente 20-30 min før jeg evt redoserer. Ofte går det fint uten redosering, og jeg tar ofte ingefærtabletter for å lindre kvalmen.
Føler det hjelper å spise litt om det skjer, men effekten pleier å avta litt når jeg får i meg mat. Anbefales å taes på tom mage for kraftigst effekt.

Ble også helvetes stein når jeg tok 3g i en varm tekopp og lot det står i 10-15 min før jeg drakk det. Da ble jeg faktisk utrolig påvirket, på grensen til det ubehagelige.

Å sniffe det tror jeg dere kan glemme. Har lest at man kan røyke det, men at det ikke er anbefalt. Tør ikke tenke på kreftrisikoen rundt å røyke kratom, det kan umulig være særlig bra. Dessuten smaker det garantert hest og satan å røyke det.

Anbefaler dere virkelig å starte med 1-2g for å kjenne hvordan hver og enkelt av dere reagerer. Skaff ingefærtabletter også.

Dere kan også prøve å finne ut hvilken strain dere har, og søke den opp for mer info. Litt viktig å vite om dere har et konsentrat eller bare vanlig pulver. Unngå å ta for mye!
Med mindre dere har erfaring med opiater, så vil jeg tro at doser på 4-5g er alt for kraftig. Jeg har ikke turt å ta så store doser om gangen, fordeler heller i redoseringer som sagt.
Hvis man tar lettere doser (1-2g) skal man kunne føle eufori og energi, men tar man mer, blir man rett og slett stein.