View Single Post
hold dere unna de barsa plis! en veninne av meg døde etter 2 slike, selv holdt jeg på å dø av 2,5 og har høy toleranse! er veldig stor sannsynlighet for at en del av de inneholder PMMA samt mdma og metylfenidat?? tror jeg.. jeg ble veldig syk etter 2 pilla ble først dårlig å uvell synet ble helt fuckt bynte hallusinere smått så begynte jeg skumme utav munnen datt om og fikk epileptisk anfall hadde medisinsk tilsynn i 2 uker etter det styr unna de! merket den første var god funk i men var noe fumky med de merket jeg men tenkte bare fuck it ventet 2 timer tok 1 hel til og snorta en halv og da gikk alt sakte men sikkert til helvette er så gla jeg lever i dag.. tok 2 xanax bars 10 min før jeg datt om og tror det var det som reddet livet mitt men var syk i over 1 uke skalv og kunne nestn ikke se normalt på 4 døgn

de jeg nesten døde av og de hu jenta døde av er av akkurat de du la ut bilde av @Anonym bruker dette var tilfelle i nordland.. mulig noen driver å fucker rundt og har fått tak i samme pressa å prøver lage for å få profitt eller noe ikke vet jeg men en ting vet jeg... blir aldri stole på de knipsa der igjenn.. vil tilflye at 3 andre kompiser av meg ble å dårlige av de og mente det kunne være små mengder pmma sammens med mdma i de og 2 stk som sitter på nps etter de så vær jævli forsiktig med de der..
Sist endret av Kreativungdomm; 18. mars 2019 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.