View Single Post
Scenario: en del kamerater av meg og hovepersonen E. Vi hadde skaffa oss noe brunt og bestemte oss for å teste vannbong for første gang. Vi er av den forsiktige typen og holder oss til bruk og kast systemet med hjemmelagde bonger.
Mens en av kameratene mine mekker opp morroa får E fatt i en halvannenliter brusflaske og et stykke hageslange. Han fikser en ganske arti vannbong og gir meg den krevende oppgaven av å fylle vann på flaska. Vi var ganske tura fra før av etter noen tørre bongtrekk og E tar vannfyllingen vriekelig alvorlig. Som om jeg skla ut på ferd og kan komme til å ødelegge livsverket hans (vannbongen) på vei ut til kjøkkenet.
Turen til kjøkken og fyllingen er fint, jeg kommer tilbake og leverer fra meg flaska. Siden ingen av oss har veldig stor erfaring med fannfylte røykeinstrumenter holder E en lang tale om hvor inni helvetes mye vannet lukter etterpå, hvor grusomt det er å få det på seg, hvor godt politibikkjene lukter det osv. Siden han fiksa bongen får han første trekket.
Han tar et ordentlig hit og legger fra seg flaska i fanget omtrent i skrittet. Halveis oppå den svarte t-skjorta han har på seg. Det han glemmer er selvfølgelig at choken ligger ned og søler dermed en god megde vann på skjorta si. Han sprette opp og banner noe om at foreldra hans kommer til å finne det ut. vi skrattler av ham fordi av alle tullingene i rommet, var det han som klarte å søle.
Han som mekka opp sier at det er noe klor på badet og at det vil fjerne lukta fra skjorta. E vrenger av seg skjorta og tusler ut på badet. Bongen har gått ca en runde nå mens ulyder og sitat setninger som "faen ass gutta! klor svir!". Vi ler litt og tenker ikke videre over det.
Etter en liten stund kommer E ut fra badet med -DET- værste "hva i helvete skjera?!" utrykket limt på ansiktet mens han holder opp t-skjorta som han har dynket i klor. Vi klarer ikke å holde oss lengre.







PS: fordi som ikke vet det missfarger klor tøy, og E har endt opp med en T-skjorte i diverse psykedeliske mønstere av farger og snurrer ^^