View Single Post
Sitat av capo420
Hadde en artig opplevelse i sommer jeg aldri kommer til å glemme. Jeg er på shopping i byen og går oppover Kristiansands ekvivalent til Karl Johan, Markens gate. Plutselig kommer to junkies stormende nedover gata med skrekkslagne ansikter. Ho ho, tenker jeg, her er det noen som er i ferd med å bli busta. Tenkte ikke mer over det, før plutselig enda et par slitne mennesker kommer springende som om de har fanden selv i hælene. Plastikkposer med diverse eiendeler flagret om kapp med olajakker og uvasket hår - hun ene gir opp og slipper det hun bærer på, for å kunne sette opp farten enda mer. Hva faen? tenker jeg. Er liksom ikke vant til at junkies beveger seg noe særlig...

Plutselig er det som om noen skrur på en bryter. Gågata formelig flommer over av narkomane, nå også i selskap av en god del innvandrere og alternativt utseende ungdommer. Alle løper med beina på nakken, junkies og bikkjer i en salig forening tvers gjennom en ganske tettpakket handlegate. Det tyter folk nærmest ut av løse luften, alle løper i samme retning og med PANIKK malt i panna.

Forklaringen? Joda, ikke mer enn tyve-tredve meter bak den siste haltende stakkaren kommer et korps, og bak dem en aldri så liten parade: Norges Politihundelag! Ikke rart de løp
Vis hele sitatet...
HAHA jeg var en av de som løp! Funny shit.