View Single Post
Sitat av nordavind
dette er ikke akuratt en dophistore.. bare nesten.
da jeg var "liten" (13-14) hadde jeg en kompiss som drev på å røyka, og han fortalte meg hvordan det var og jeg fikk selvfølgelig lyst til å prøve. "problemet" mitt da var at jeg ikke røyket vanlig tobakk en gang så jeg hadde ikke skjangs å greie et bøttetrekk. av en eller annen grunn så var bøtta den eneste godkjente røykemetoden ifølge min kompiss som mente at bong og joint ikke bra nokk. så vi fant ut at jeg måtte trene lungene mine.

det vi gjorde var at vi laget en bong som jeg begynte å røyke tobakk på, så gikk vi over til bøtta(tobakk i den og. fy så jævlig det er!).
da jeg hadde "trent" ferdig lungene og vi skulle tømme bøtta så måtte vi tømme den ut vinduet mitt fordi mamma ikke skulle se at vi hadde brukt den... hun stod selfølgelig på altanen som er rett nedenfor vinduet mitt å røyket, så vi tømte bøtta rett i hodet på henne!

ikke akuratt en dophistorie men det var det eneste jeg kom på.. sikkert ikke så artig for dere men det er det for meg og kompissen min som ler oss skak når vi tenker på det.

edit: ja jeg vet at den "treninga" er ganske teit men, it is wha it is
Vis hele sitatet...

Haha ossen forklarte du det til di mor da?