View Single Post
Jeg betalte 450€ i leie i starten, etterfulgt av strøm som kommer hver 3.mnd på ca 100€, fikk meg etterhvert kjæreste der nede og betalte 570£ leie + 150 strøm pr 3.mnd. Ofte må man betale for renovasjon og vann utenom leien som blir opptil 50-70€ hver 4.mnd om jeg ikke husker feil. Det er absolutt forskjell i standardene som her i Norge. Første var midt i Torremolinos i en blokk midt i sentrum med liten terrase og ca 50kvm, den siste var ca 60-70kvm litt utenfor byen 30min gåavstand (10min. tog) men bare 5min fra jobben og med basseng samt med veldig tur alternativer som passet godt da jeg hadde med hund. Om du ønsker et arbeidsted hvor jeg vet de trolig tar deg inn uten noe vansklig intervju og hjelp til leilighet så send meg en pm så kan jeg forklare deg videre.

Til info så gikk jeg ellers alltid i null, det er ikke mulig å betale norske regningen, lån eller sparing. Du må også tillate deg å åpne deg om du skal ned der, kulturen er mye bedre enn her hjemme men det er vansklig å skape venner uten å være litt frempå.
Sist endret av 003_303B; 11. februar 2017 kl. 00:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.