View Single Post
Trådstarter
12
Sitat av alexanderb Vis innlegg
som nevnt på forrige side kan jeg forstå at OP blir litt irritert over at alt og alle, folk som ikke har peiling på musikken de spiller eller noe annet, uttaler seg i denne tråden. fullt av folk som ikke hører på lignende musikk klager over at det er for bråkete, også videre. dette ene og alene fordi de ikke hører på slik musikk til vanlig. MEN, så var det nå OP som valgte å legge ut bandet sitt på freak for kommentering. da må han nesten akseptere at det ikke kommer til å være kun positiv tilbakemelding. han ber om det. jeg regner med at OP er klar over at dette på ingen måte er et hard rock-forum e.l., men et forum hvis postere stammer fra all mulig bakgrunn, og har helt forskjellig musikksmak.

videre - hardcore??? dette er (moderne) hardcore: http://www.youtube.com/watch?v=95Gm3r4Gsfo. det OP spiller er veldig streit hard rock som fint kunne vært på P3. de har musikkvideo FFS.
Vis hele sitatet...


Takk for forståelsen! Jeg blir virkelig ikke irritert, virker kanskje sånn med de ironiske svarene mine på negative tilbakemeldinger, men jeg synes det er morsomt, og selvfølgelig er jeg klar over dette.

Nokså streit det vi spiller ja, men vi prøver å gjøre noe nytt, og mener vi får det til på en grei og likbar (for hardcore, rock kids) måte. Vi er også listet på p3 og på en del programmer der, så dette bekrefter nok dette. Temmelig fett de der nails spiller!