View Single Post
Sitat av DannyFugl Vis innlegg
Det blir akkurat som å sone i amerikanske fengsel. Du blir møtt av en person med samme hudfarge som viser deg rundt i fengselet og forteller at der og der sitter mexicanerne, nazister, mørkhudete osv.. Du blir voldtatt når du mister såpa i dusjen og det blir plassert to og to i hver celle ( ja du vil få gitter dører) og om morgningen vil du høre en "BUZZ" lyd sammen med en rød lampe som lyser og dørene åpner seg og dere må stå på rekke. Hvis dere ikke står på rekke og du ligger å sover blir du plassert i hullet, hullet er det alle fangene frykter og du må være naken. Vaktene er svære sterke menn som slår deg bare du ser på dem, mao ingen ytringsfrihet.

Mye og se fram til, GLHF.
Vis hele sitatet...
Ser at du aldrig har vært inne før! idiot!

Sitat av Gabbler Vis innlegg
Tvserien The Oz er basert på trøgstad fengsel, jeg anbefaler deg å se den før du drar inn så du vet hva du går til. Men annet enn det har jeg en venn som sona der en kort periode, han sa det var greit å være der, ikke så ille som han hadde forventa. Bare husk å ta med en vedkubbe og godt humør
Vis hele sitatet...
Takk for svar Vedkubbe blir med! ler.. og godt humør.

Sitat av Clavisol Vis innlegg
Sånne "fengsler" er akkurat som alle andre "fengsler" rundtom i landet.

det er mer leirskole som ingen vil være på, enn fengsel. Fengselsvaktene er noen rasshøl uansett så prøv å konversere så lite som mulig med dem.

Stort sett vil det være greie folk som er dine medinnsatte men korrekt gateskikk holder deg unna det værste av trøbbel.

Hvis noen vanligvis knuffer og vil ha bråk ender det som regel bare med "Vi sees på utsia!", så jævlig mange har det bare i kjeften.

er veldig tvilsomt at noen har lyst til å risikere 5dager rabatt bare fordi de vil sloss.

og en ting til. IKKE spis lunsj! lunsjmaten er rester fra middager så langt som 3 dager gammelt. Jeg ble matforgifta og ingen av vaktene gidder å gjøre noe med det. Spis KUN fersk mat med mindre du har en stålmage og kan spise mugg uten å merke noe.
Vis hele sitatet...
Hørt noe av det samme fra kamerater som har sittet inne, men ikke det om lunsjen. Takk for tipset. Kan jeg få opp til 5 dager rabatt i disse tider. Var ikke det bare for at fengselet var overfylt en periode?Eller er det sånn det fungerer?

Sitat av drittunge Vis innlegg
Tråden burde bytte navn til "Treff @ Costa del Trøgstad - Februar".
Vis hele sitatet...
ok brått enig der!