View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hoi! jeg er ganske ny til amf og har noen spørsmål til dere mer drevne enn meg.

- Når kjenner dere på kroppen når dere trenger en linje til? (er det når du begynner og bli tett i nesen eller at du blir trøtt?)

- hva pleier dere og spise imens dere speeder? (har prøvd og spist litt forsjellig med som dere vet er det ikke så lett og spise)

- Når kjenner dere på kroppen er nok er nok og dere bør la neste linje være til neste gang dere er på tur?

- Ossen kjenner jeg igjen speed? (har kjøpt 3 ganger før, men det var den ene gangen det luktet igjennom baggen. det var en ganske sterkt lukt. kunne kanskje minne litt om råttenfisk eller reker if you know what i mean )
Vis hele sitatet...
Jeg bruker bare amfetamin når jeg drikker, så svarene er der etter og er ikke sammenlignbare med annet bruk om det gidde mening.

1. Det er umulig å si noe konkret, men når jeg føler behovet tar jeg en til. Litt avhengig av planen dagen etter pleier jeg gjerne å roe ned inntaket litt etterhvert og heller kompansere med alkohol for å få sove når det er ønskelig.

2. Pleier igrunn ikke å spise noe som helst. Jeg prøver derimot å få i meg ett godt måltid før kvelden starter. Dersom jeg skulle spist noe måtte det blitt banan, det er en gjenganger for alle stimulanter.

3. Personlig klarer jeg å begrense meg godt og det er svært sjeldent jeg overstiger 12timer på tur.

4. Lukten har jeg problemer med å sette ord på. Personlig opplever jeg at jo dårligere og mer kjemisk det lukter jo bedre er produktet.

Legger til at det du har fått trolig er methamfetamin. 80%(?) av amfetaminen som selges i Norge er i realiteten meta. Ren amfetamin gir heller ikke de store appetitt problemene.