View Single Post
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Nå er det lenge siden denne rapporten ble skrevet, men det flyver rundt postere i Amsterdam om disse rosa Superman pillene og hvor farlige de er. 4 personer har tatt overdose på de her, de inneholder PMMA og ikke MDMA. Vet ikke om det er samme batch som fra 2007, men dette er piller dere bør holde dere unna!
Vis hele sitatet...
Hei! Wow, som tiden flyr, 2007 -> 2016. Dette var ekstremt viktig info til alle som måtte lese denne eldgamle rapporten som jeg helt hadde glemt, takk for at du la det inn. Jeg håper virkelig ingen leser dette og tar noen avgjørelser kun basert på beskrivelsen her, og egentlig selv ikke om man VET at man har ren MDMA. Ecstasy-tabletter har ofte de samme "merkene" over tid, sannsynligvis med vidt forskjellige produsenter og kvalitet på hver batch, alt fra rene til dødelig giftige og andre som dessuten kan inneholde psykedelika osv som gir en vidt annerledes opplevelse enn den man er ute etter.

Etter et Google-søk på disse det er snakk om nå ser det ut til at de skal være diamant-formet. Mitt opprinnelige bilde av de runde fra 2007 er for lengst borte.

La det ikke være noen tvil for deg som leser denne tråden: DENNE RAPPORTEN ER SNART TI ÅR GAMMEL, PILLENE SOM BESKRIVES ER GARANTERT IKKE DE SAMME SOM DE MAN FÅR I DAG, OG NOEN SOM HELST RAPPORT ALENE ER ALDRI GRUNN TIL Å STOLE PÅ EN PILLE, UANSETT HVOR MYE DEN LIKNER!

Ekstremt mye har skjedd på det syntetiske rusmiddelfeltet bare de siste få årene. Det var vanskelig å vite hva man fikk før, nå er det IKKE noe enklere.

Hvis du må ta MDMA, enten i pulverform eller pilleform, bruk ALLTID et test-kit eller send materialet inn til en lab som kan bekrefte innholdet først. Uansett hva du tar, begynn med en minimal dose og ALDRI ta "dobbelt opp" hvis du ikke merker noe med en gang. Det har alt for mange dødd av.
Sist endret av bobdobbs; 24. oktober 2016 kl. 21:22.