View Single Post
Sitat av frustratedHawk Vis innlegg
For en tid tilbake oppdaget jeg Ehlrich Pathway for Fermenting Ammino Acids. Jeg fant også ut at denne lett kunne brukes for å produsere GHB. Alt man trenger er:

MSG/Monosodium Glutamate - En billig smaksforsterker
Sukker
Våt gjær til baking
Vann
Noe kobber - 50-øringer er perfekt, vask dem godt
Noe med en gjærlås - Vinballong, colaflaske med ballong med et lite hull i.

Oppskriften er som følger: 300 gram MSG, 600 gram sukker, 2/3 av en våtgjærpakke, og 25 liter vann. Med enkel regning kan du finne ut størrelsen for andre mengder. Det er 18/34 til 1.5 liter vann. For 25 liter vil du få i underkant av 180 gram naGHB (smaker sinnsykt salt). Kobberet er kun der for å oppfordre gjæren til å lage fussel isteden for ethanol.

Det er også noen som har foreslått å legge til 1-5 gram MSG per liter vann i øl, og cider. Dette ambefales ikke da GHB og alkohol ikke bør kombineres.

Når gjæringen er ferdig venter du til grumset legger seg nederst, bruk en hevert eller noe kreativt til å få ut den klare væsken. Så koker du bort alkoholen (det blir omtrent 1.6% alkohol av 600 gram sukker), og vannet. Da vil du sitte igjen med naGHB, dette smaker grusomt salt, mer salt enn salt synes jeg. Vei mengden, så vanner du det ut etter behov.

Det tar 3 uker (2 hvis man er utålmodig) for gjæret til å bli ferdig. Alt innholdet i oppskriften vil koste et sted mellom 42 og 58 kroner. 180 gram er mellom 90 og 40 brukerdoser.
Vis hele sitatet...

Noen som har prøvd dette enda?