View Single Post
Sitat av Grin RidingHood Vis innlegg
Noen (unntaksvis, eller?) får psoriasisflekker selv om de aldri har hatt det før - og de som HAR psoriasis, opplever at den forverrer seg VELDIG ved bruk av mye kork.
Vis hele sitatet...
Dette vil jeg gjette på at har med restprodukter i dårlig GHB å gjøre, ikke med stoffet selv. Jeg har aldri hørt om denne bivirkningen før. I følge felleskatalogen er det < 1/1000 som får "utslett" og <1/10 000 som får "urticaria" (mer alvorlig utslett) av Xyrem.

Sitat av Grin RidingHood Vis innlegg
Hørtes veldig kjent ut, ja! En venn som er anestesisykepleier, fortalte meg da G. nevnte hva pulsen lå på sånn ca en gang i løpet av en dårlig korkekveld - at hjertet da slo så fort at det var FARLIG nær grensen for hjerteflimmer og hjertestans.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg heller aldri hørt om. Hvem var det egentlig som hadde inntatt GHB her? Og hvem målte pulsen?

Sitat av Grin RidingHood Vis innlegg
Man kan få en lignende, kul, rus ved å kombinere f.eks cannabis i lungene med pepper opp i nesa og kanskje litt whiskey i magen, or what have you. Noe som ikke tar livet av deg uansett hvor mye du prøver, nesten.
Vis hele sitatet...
Cannabis, amfetamin og alkohol til sammen er WAY mer fysisk skadelig enn GHB. På sikt vil det ta knekken på deg MYE raskere. Jeg vil påstå at GHB er tryggere enn denne komboen, så lenge man doserer forsvalig og ikke blander med andre "downers".