View Single Post
Hei! Jeg har absolutt ingen peiling på forsterkere, men eier et par nye CV xls 215 høyttalere.
Med tanke på at jeg ikke vet stort om merker eller hva man bør se etter i en forsterker håper jeg å få noen tips til forsterkere som ikke er så alt for dyre. Jeg har sett litt på en forsterker fra NAD som leverer 2x80 watt uten at jeg vet så mye om hva det vil si.
Har lest meg opp endel og etter min oppfatning så er det om å ha mest mulig watt, men er det virkelig nødvendig å kjøpe forsterker til mange mange tusen kroner?
Er det nokk med en rimeligere forsterker for en person som stort sett spiller rolig, men som også vill kunne dra på litt under en fest?
Vurderer å kjøpe en Nad c368 som har 2x80watt brukt er det lurt eller finns det bedre alternativer?
Vet det står mye om dette på nettet, men for en som ikke har peiling så sier ikke det meg stort da jeg ikke vet forskjellen eller hva de prater om uansett
For meg er det viktig at Forsterkeren er enkel og forholde seg til og at man kan koble til tv og bluetooth osv uten at det skal bli et problem.

Om noen kan forklare eller komme med råd hadde det vært supert!