View Single Post
Det er ikke mulig å bevise hverken for eller i mot, tiden må vise, men hvis du har rett i at bitcoin bare vil bli brukt til ulovligheter vil prisen kunne mer enn 500 doble seg! Så da snakker vi fortsatt et helt ENORMT potensiale og mye flere brukere enn vi har nå![/quote]

Sitat av Warz Vis innlegg
Uthevet skrift. Programmet beskytter wallet filen (som er encrypted), programmet tillater kun x antall forsøk i minuttet.
Vis hele sitatet...
Dette er en dårlig sikring med andre ord, man kan fortsatt gå fordi den ved å omgå hele programmet og gå direkte til filsystemet. (Gitt at pinkoden er enkel nok). Dette blir security through obscurity.

Sitat av Warz Vis innlegg
Hvorfor mer tungtvint, bare trekke opp mobilen, kjøre den fort foran en QR, trøkke de feite fingrene rett inn i skjermen og vips er det betalt.
Vis hele sitatet...
Greit nok kanskje ikke alt for mye mer tungvindt, men jeg kan gjøre det samme med Visa og trekke pengene rett fra kontoen min. I stede for å først gjøre om lønningene mine til BitCoin. Jeg har altså ikke tjent noe, bare fått 1 ting ekstra jeg må gjøre.

Det er ikke mulig å bevise hverken for eller i mot, tiden må vise, men hvis du har rett i at bitcoin bare vil bli brukt til ulovligheter vil prisen kunne mer enn 500 doble seg! Så da snakker vi fortsatt et helt ENORMT potensiale og mye flere brukere enn vi har nå
Vis hele sitatet...
Aldri sagt man ikke kan tjene penger på bitCoin, men det er mer interesant fra et spekulativt punkt. Ikke ut i fra om man vil bruke det eller ikke.

Jeg kunne fint investert penger i BitCoin for å se om jeg tjener litt penmger på det, noe jeg gjorde tidliggere da jeg var aktiv i denne tråden. Men jeg ser ikke helt at jeg kommer til å bruke det til noe annet enn å bare selge igjen i håp om å ha tjent penger.