View Single Post
Jeg hadde det sånn før kun med pot eller grønt som jeg sier, mens jeg elsket hasj fra første stund og fremdeles. Nå får jeg bare ingen funk av grønt, jeg kjøper rett og slett ikke det lenger. Husker det var bedre å blande hasj og grønt når jeg fikk begge deler. Hva røyker du når du sier weed, mener du hasj eller grønt?

Det er også mye bedre medisinsk å spise hasjsmør med 0,1-0,2g hasj eller grønt i, mange syns det er bedre inkludert meg, men vær obs på at det varer potensielt mange timer. Det er også litt vanskelig å tilberede perfekt hasjsmør som funker bra syns jeg.

Noen kommer sikkert til si, 'ta bare noe piller med hasjen', men håper du leser nok her inne til å se at det er idiotisk. Vist du blir dårlig av hasjen maskerer bare piller eller alkohol den effekten. Dublir kanskje enda mer dårlig over tid med det. Jeg ville lagt hasjen på hylla m du ikke liker det, jeg har lagt alkoholen på hyllen for femten år siden, da hasj er mitt rusmiddel, og alkohol gjør meg sentimental og jeg tåler ikke to halvlitere engang på min medisin mix. Du kan jo ta deg et par øl når kompisene røyker, og heller drite i hasjen?

Alle trenger ikke bruke hasj heller, det er ikke vits vist ikke du digger det syns jeg. Kjenner flere som ikke liker å røyke, også narkomane som ikke liker det heller. Jeg vil fraråde deg å prøve å finne 'ditt' rusmiddel for å erstatte hasj, når bare hasj får deg i ubalanse er stimulanter potensielt veldig farlig for psyken din, jeg tåler ikke stimulanter så godt. Speed har ødelagt mye av mitt liv. Hasj er min saviour, jeg er så glad jeg tåler det godt.

s