View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Jeg tok 20mg ritalin tre ganger om dagen, dagsdose på 60mg, noe høyere enn det ga mye bivirkninger.
Attentin så bruker jeg 7.5mg X 2, har en døgndose på 20mg, men trenger ikke mer enn 15mg.
100mg ritalin om morgenen høres helt sykt mye ut, sikker på at du ikke mener 10mg? Mener 100mg begynner å nærme seg maks døgndose.

Hva slags virkning du er ute etter og hva du forventer har mye å si, det er ikke vidunder medisin, det hjelper deg å holde riktig kurs, men resten må du gjøre selv, skal du foreksempel lese til eksamen så må du faktisk åpne boka å begynne å lese, først da vil medisinen hjelpe deg å fortsette å lese, slik er det med alt annet og, du må ta det første steget før medisinen kicker inn å hjelper videre.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg er rimelig sikker på at det er 100mg jeg har i dagsdose. Står jo 60mg og 40mg på de to boksene jeg har. Og jeg har fått beskjed om og ta 100mg.

Jeg er ute etter en virkning som gjør at jeg får roet hode og tanker, samt roet utageringen litt. Det er allefall håpet jeg har, eller hadde. Funker som sagt dårlig.
På min siste time hos psykolog så ble det nevnt at jeg kanskje skulle øke med 20mg til etter hvert. Så det finnes vell høyere doser, tenker jeg

Takk for svaret