View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Absurd Vis innlegg
Det er nok best å styre unna alt du ikke kan gro selv. Må nok regne med at mange av kjemikaliene som for eksempel blir brukt i forskjellige synteser er antageligvis testet på dyr.
Vis hele sitatet...
Det er det jeg også tenker, men har for eksempel hørt at kokain skal være ganske vegansk. Dog lest mye annet rart son ikke stemmer også. Finnes det noe kilder/dokumentasjon pp det?

Sitat av einbrukjar Vis innlegg
Plukk flein
Vis hele sitatet...
Har aldri gjort det før, men jeg får vel begi meg ut på en jakt en eller snnen gang.

Sitat av Bearass Vis innlegg
Skal du være veganer så styr unna alt som røykes, alt av benzo og stimulerende. Du sitter igjen med plantepsykedelila som oppbyggelig rusmiddel, alt annet vil være uetisk på et eller annet plan. Plantepsykedelila er også mer enn nok ��
Vis hele sitatet...
Alt er jo for så vidt uetisk på en eller annen måte. Nå er det ikke-menneskelige dyr jeg ikke vil utnytte på noen som helst måte. På hvilken måte utnytter feks produksjon av mdma dyr?

Sitat av Tarm Vis innlegg
Rusmidler kommer fra planteriket og den syntetiske verden. Gift derimot blir distrahert fra giftige dyr for og lage motgift.. aldri hørt om et dyr som har rusmiddel i seg.var vel en tråd back in the day der noen prøvde og røyke skorpion gift for og bli stein. Men såvidt jeg vet er det ingen rusmidler som blir synthisert av dyr.
Vis hele sitatet...
Noen som har kilder på dette? Siden det er så forskjellig svar.