View Single Post
Sitat av Olympic Vis innlegg
Jeg bare lurer litt på denne paragrafen. Tidligere har det vært tråder hvor man blant annet diskuterer muligheten til å erverve og innføre medisinsk cannabis på en lovlig måte ved å bruke EØS-"smutthullet". Vil ikke slike tråder være lovlige lenger? Og hva med tråder hvor det diskuteres coffee shops i for eksempel Amsterdam, det må vel også nektes?
Vis hele sitatet...
Du tar opp et par ganske gode ytterpunkter der ja, som jeg må innrømme har gått under radaren da vi skrev det punktet. Trådene du sikter til ang. lovlig erverv av medisinsk cannabis på resept vil fortsatt være lov slik vi har tenkt regelverket. Tilsvarende gjelder coffeeshops, vi har hatt flere diskusjoner med det som tema før uten at det har vært problematisk. Jeg skal ta en ny runde og se om regelteksten kan utformes slik at dette kommer bedre frem, for vi har ikke ment å forby dette.

Sitat av Knask Vis innlegg
Hva med bilder av typiske områder hvor man kan regne med å finne fleinsopp?
Det er tross alt mulig å kutte ned på en god del unødvendige innlegg som omhandler dette ved å lage en guide.
Vis hele sitatet...
Bilder av typiske områder skal gå helt fint, og en god guide på temaet vil nok mange sette pris på.
Sist endret av Nichotin; 22. september 2014 kl. 18:12.