View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Jeg innrømmer min manglende erfaring med så store doser og opplevelser, men jeg har brukt det en del sammen med cannabis for å fortserke det. Effekten er bedøvende og fremmedgjørene, og det er normalt at man "flyter"; at "jeget" forskyves fra kroppen. I tillegg glemmer jeg all tidligere erfaring med omgivelsene, dvs. at rommet mister dybde, en vegg blir til kun fargen den er. Dette har gitt meg veldig interessante og drømmeaktige opplevelser med fremmede bygg og gjenstander, og det har vært lett å fordype seg i en vegg eller et vindu som oppleves som noe annet da jeg kun ser fargene; forutsett at jeg klarer å holde øynene oppe. Det jeg har merket meg av moderate doser, hvor jeg er bevisst, er at jeg blir veldig sentimental. Jeg har ingen fordeler av det, men hvis du ønsker psykologisk virkning så kan det hjelpe, spesielt samtidig som man mediterer.

Det eneste jeg har lært er at det ikke er noe vits i å lære av det. Jeg blir helt grøt, og klarer ikke å prate med stemmen i hue engang... det er vanskelig å lære når man glemmer seg selv. Jeg bruker det kun for å nyte evigheten og de fremmede omgivelsene, samt for kjærlighets-følelsen. Hvis jeg gjør det sjeldent så får jeg en positiv effekt på humøret de kommende dagene.
Vis hele sitatet...
Hvilken mengde ligger du på da? Inntar du det nasalt?