View Single Post
Trådstarter
25
Sitat av funksjon Vis innlegg
Kom gjerne med mer overbevisende argumentasjon hvis du har, for det er jo ikke et totalt ukjent fenomen at to belasta mennesker med endel til felles ender opp i et dårlig eller giftig forhold som gjerne ikke varer veldig lenge. Tror dette er mer sannsynlig enn at dere er «legit like», noe jeg mistenker at du kommer til å finne ut av etter en tid. Ville hvertfall forberedt meg på at det kan ramle skjeletter ut av begges skap før eller siden. Ingen er like.
Vis hele sitatet...
Valid

Skjeletter har ramla ut av skapa allerede for vår del, og at vi kanskje ikke er så fryktelig bra for hverandre, har jeg allerede skrevet at vi har funnet ut. Forelskelse og messy hormoner har vel også dabbet av nå etter ett år. Men back to topic: Uansett hvordan forholdet vårt er, forandrer det ikke likhetene jeg opplever (som jeg nødvendigvis ikke klarer å formidle så jævla bra haha.)

At det er lite plausibelt at vi bokstavelig talt er helt dønn like, skjønner jeg, og er enig i. Det var på en måte ikke poenget mitt heller D: Det var bare at de likhetene vi faktisk har, slik jeg opplever de, førte til interessante (for min del) dog fjerne tankerekker.

Takk for utfordrende tilbakemeldinger