View Single Post
Trådstarter
25
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Jeg vil si det er viktig at du løsriver deg litt fra den her relasjonen, det er fint at du møter forståelse og likesinnede. Og hva som er ''vanlig'' når det kommer til forhold er det ingen som kan fortelle deg, hver relasjon er unik. Tror det kan være en idé at du revurderer hvor nære dere skal være, kan du tenke deg hvor vondt det skulle gjort hvis det her skulle ta slutt?

På generell basis er det greit å ha et eget liv, og å være selvstendig. Joda, vi skal finne vår ''match'', og det er det kun du som kan identifisere - men, og det er et middels stort men - husk på at du skal ha noe igjen av det hvis det her tar slutt, dere er ikke samme person. Uansett hva en legger i det, så er du din egne unike person og det er han også. Tror mange av oss har gått i samme fella, så at du spør her er en god idé.

Håper det ordner seg for dere, kan det være verdt en tanke at dere kanskje tar litt tid for dere selv? Det trenger ikke å være en dramatisk ting, du kan sakte men sikkert drive deg selv i egne interesser og han kan jo få bli med på det; det er jo helt vanlig. En skal ikke gro helt inn i hverandre, det kommer ikke til å bli bra i lengden. Hva som er bra i dag, når det kommer til krangling osv, det vil jeg ikke definere for deg. Det vet du best selv, men min erfaring tilsier at forholdet blir mye sterkere hvis dere kan begge yte like mye.

Noen sier at en skal være 50% + 50% for å utgjøre en helhet, min filosofi er at en skal være 100% - begge parter - for å kunne bidra med alle sine kvaliteter.
Vis hele sitatet...
Jajja, absolutt! Vi har vært innom det meste av det du skriver. Tenkt igjennom, prøvd og revidert. Men så er vi mennesker da, med sånne jævla følelser

Selv om vi er like, tror jeg ikke han er min "match", av den grunn. Jeg tror ikke at masse likheter betyr at noen passer perfekt sammen. Typ, vi sitter ikke å spiser sammen og bare "dude, du spiser spagetti helt likt som meg! Du være min soulmate!" Håper ikke det har fremstått slik eheh. Vi er ikke neper.

Vi er selvstendige personer med ulike interesser (likhetene våre er som sagt mer knyttet til personlighet etc.), men Korona har nå på en måte tatt både hobbyene og jobbene våre fra oss, og hey, lediggang er roten til alt vondt? Så det ville vel surnet de fleste forhold, og de fleste single også for så vidt.

Aldersforskjellen er nok en grunn til at det blir skeiv fordeling i ytelse. Jeg henger jo faen etter med 2 tiår, det er sikkert tungt for han å deale med en "lærling" til tider hahha. Blir kultursjokk begge veier.