View Single Post
Sitat av DorulInisse Vis innlegg
Ja det var sikkert bare en scheeempestor veps i kamuflasjedrakt. Vel, hva skal vi med ekspertise innenfor det amerikanske militæret, som mener det kan være et objekt som teknologisk ligger flere generasjoner foran hva vi mennesker stiller med, når vi har freakforum .
Vis hele sitatet...
Det er ingen grunn til å bli irritert bare fordi noen ikke er enig med deg i dine antagelser.

Sitat av Dagbladet
Marinen sier de ikke veit hva disse objektene i klippene er, og det blir heller ikke spekulert i hva det kan være. De kan bare bekrefte at det er snakk om uidentifiserte flygende objekt.

(Kilde: https://www.dagbladet.no/nyheter/bek...eoene/71616918)
Vis hele sitatet...
Det å hoppe fra at det har vært en observasjon av noe vi så langt ikke vet hva er til at det må ha vært romvesen eller noe overnaturlig, er i beste fall svært naivt.
For all del, det kan godt hende det er romvesen, spagettimonsteret eller engelen Gabriel, men det er så langt veldig lite som tyder på akkurat det.
Med andre ord, jeg sier ikke at jeg vet hva det var, men at jeg ser lite til ingen grunn til å tro at det er noe så sensasjonelt som at vi har hatt besøk av romvesen.

Så langt har du ikke kommet med noe annet enn bastante påstander uten hold mens du ytrer et ønske om å diskutere, men når folk forsøker å diskutere og ikke er enig med deg blir du butthurt.
Jeg skal ikke hevde at jeg er hverken romforsker eller spesielt kunnskapsrik når det kommer til verdensrommet eller universet som sådan, men jeg tør å påstå at jeg er over gjennomsnittlig interessert.
Og selv er jeg helt overbevist om at det finnes liv andre steder enn på Jorda, men hvor vidt det finnes intelligent liv på andre planeter er jeg ikke like sikker på, jeg tror derimot ikke vi har hatt eller kommer til å få besøk av romvesen med det første.
Hva det kan være som har blitt observert har jeg liten formening om, men som du sikkert har forstått for lenge siden, tror jeg ikke det er hverken romvesen eller noe som kan sies å være overnaturlig på noe som helst måte.

For meg fremstår det som at du "vet" at det er romvesen som har blitt observert, eller «definitivt ikke noe menneskeskapt» (dine egne ord) og blir provosert av at andre ikke mener det samme eller ikke ønsker å spekulere i hva det kan ha vært.
Dersom det er tilfelle, foreslår jeg at du tar deg en tur inn på Nyhetsspeilet, der vil du nesten garantert finne mange som er enig med deg, og sikkert også flere som har "spennende" hypoteser.
Dette underforumet heter «Vitenskap og forskning» og har noen retningslinjer, jeg vil også anbefale deg å lese Vitenskap - hva i alle dager er det?. Både retningslinjene og tråden jeg lenker til finner du klistret øverst på forsiden til «Vitenskap og forskning».