Tråd: ALL-IN
View Single Post
Trådstarter
103
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du meiner altså at å ta opp gjeld med 15-20% rente for å inngå eit veddemål der det er greie sjansar for tap ikkje er idioti? Det er ikkje finansakrobatikk. Det er eit veddemål, der du satser lånte penger på at du har rett.

Kritikken din er fullstendig malplassert. All kritikken har vore sakleg, og folk har argumentert for kritikken dei kjem med.
Vis hele sitatet...
Nei, fordi jeg uttrykte det i mitt første innlegg, at jeg skriver innlegget for å høre om MULIGHETER til å hente kapital, ikke bli argumentert imot, hvis du ser på innleggene til deg og vennene dine, står en ting klart, dere svarte ikke på hva jeg spurte om, og fokuserte heller på sirkelrunke over min idioti.

Sitat av Kobblestone Vis innlegg
Trådstarter er altså "ren idiot" til han sitter der med 950.000 i avkastning fordi han gjorde litt finansakrobatikk over en 12 måneders periode.


Kjeltringer, narkomane og spillegale som har 1-2 mill i forbruksgjeld på fyll og fanteri får bare hyllest og lovord om fremtiden.
"Du er så sterk"
"Stå på!"
"DU er best!"

Men trådstarter som prøver å gjøre noe godt for seg selv får bare kjeft og skjellsord.

Verste jeg har sett.
Vis hele sitatet...

I know right? Jeg uttrykker dette veldig tydelig i hovedinnlegget mitt. at jeg ikke er ute etter den meget erigerte og moralske pikken som de fleste her inne ikke klarer å dy seg med å vifte i trynet på folk.


Sitat av vidarlo Vis innlegg
Ja, haken er at du risikerer å verte gjeldsslave. Har du uflaks har du ein del hundre tusen i gjeld med svært høg rente. Det framstår ikkje som eit sikkert lodd. Generelt i økonomi er sikker avkastning låg, men stabil. T.d. har bank ca. null risiko, men ei rente som knapt held følgje med prisutviklinga. Aksjefond har litt høgare risiko, men slår banken med eit par prosent.

Det du går inn på er gambling. Du kan få stor avkastning, og du kan få store tap. Å tru noko anna er, som eit par har hinta om, idioti.
Vis hele sitatet...
No shit. Hvor mange ganger skal jeg gjenta meg selv? Og hva har du kommet med av noe saklig i denne tråden? Jeg ser null tips. Dette er et forum for frikere, og du er den største streitingen jeg har sett. gtfo.

Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Wow.

Prisen på valutaen reflekterer informasjon som finnes om den, dog ikke absolutt all informasjon. Grunnen til at folk tjener på dette er fordi det er høy risiko. At du sier det er mye mer enn 50% sannsynlighet for at bitcoin "eksploderer" er helt på trynet.
Vis hele sitatet...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
For all del. Selg alt du eier og invester alt du har.
Men ta nå ikke opp lån for å investere noe du ikke har. Det er sånn du blir gjeldsslave og får skakkjørt hele livsøkonomien.
Vis hele sitatet...
No..shit.

Sitat av Skepty Vis innlegg
Du er en idiot. Selv om du har lest på r/wallstreetbets i 2 timer og vet hva bull og bear market er, betyr det ikke at du klarer å predikere hvordan kursen til crypto, av alle ting, vil utvikle seg. Ikke bare er det umulig å vite hvordan markedet vil endre seg, men det må øke grassalt mye for at du skal gjøre opp for det du taper i renter.

Skriver ikke dette til deg, da du nok allerede er fortapt, men til noen andre som skulle komme til å lese dette, hvis du vil kaste bort alle pengene dine kan du i hvertfall nyte det mens du gjør det.
Vis hele sitatet...
Sitat av robhol Vis innlegg
Hvis du er så sikker, selg alt du eier, bo i en pappeske til du blir millardær. Det bør jo være smooth sailing?

Poenget til vidarlo er, om jeg skal gjette, at veldig mye trading (enten det er i aksjer, "ordentlig" valuta eller kryptovaluta) er basert på mer eller mindre tilfeldigheter. Det meste av kunnskap basert i virkeligheten og virkelige hendelser har ofte en mye, mye mindre effekt på resultater enn ren og skjær tilfeldighet og markedspsykologi som er notorisk uforutsigbar. På kryptomarkedet er denne usikkerheten uendelig større pga mindre marked og færre "virkelige" forankringer.

Du sier du ikke vil ha advarsler eller moralpreken, så det eneste jeg anbefaler er å ha en solid exit plan og regne med å bruke den. Statistikken er ikke på din side.
Vis hele sitatet...
Takk, det siste i innlegget ditt er noe av det første av substans jeg har hørt fra dere så langt. Jeg har en god idè om hvordan det skal jeg gjøres, som jeg har sagt en del ganger nå, jeg er ikke ute etter en moralpreken eller annet, jeg ønsker bare råd på selve kapitalinnhentingen. CFD var også et veldig godt forslag. Jeg takker for meg. Ytterligere innlegg vil bli lest men ikke svart.

Sitat av Goophy Vis innlegg
Du trenger ikke lån og det kaoset der.

Begynner å komme en del seriøse aktører som tilbyr CFD på crypto nå.
Stoler du virkelig på magefølselsen burde det være en grei vei å gå.
Vis hele sitatet...
Takk. Du er mannen jeg lette etter. <3
Sist endret av Wolflord; 20. juni 2019 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.