View Single Post
Trådstarter
22
Du linka ikke til noen innlegg, men det virker som du gir en respons til min første post. Skal sies det er så vidt jeg tar deg seriøst nok til å svare, men jeg er interessert i å vite hvor dine ganske så kvasse og mannefiendlige kommentarer kommer ifra.

Sitat av celtseus Vis innlegg
Øh dude, pupper er først og fremst til for å sørge for at nyfødte babyer får mat og næring. At du er blandt de kara som har valgt å seksualisere kvinnelige pupper så mye at du blir støtt og syntes det er sjenerende å se dem uten å få ta på dem er strengt talt ditt problem. At du sammenligner noe man mater babyer med med en pikk sier jævlig mye om hvor langt ute du er.
Vis hele sitatet...
Hva er det du egentlig sier her? Jeg håper du forstår at ingen velger å være seksualisert tiltrukket av noe som helst. Dessuten har du ingen informasjon som støtter dine påstander om at jeg er mann, hetro, HAR VALGT å like kvinnebryster, at jeg synes det er støtende å se kvinnebryster uten å få ta på dem...Det er strengt tatt ditt problem at du ikke kan holde deg til sakens tema uten å dra inn meget mye irrelevant og gå til personangrep...



Sitat av celtseus Vis innlegg
At du sammenligner noe man mater babyer med med en pikk sier jævlig mye om hvor langt ute du er.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg gjorde det og det var godt forklart i hvilket perspektiv man skulle se sammenhengen. Med argumentet "det er naturlig" så er vel en penis like naturlig som et par bryster?



Sitat av celtseus Vis innlegg
Syntes synd på kvinnfolk i dag de kan jo faen ikke gjøre en shit uten å bli seksualisert. På jobb blir de seksuelt trakassert og på en varm sommer dag de gjør helt vanlige menneskelige ting blir de sett på som sexobjekter da og. Skjerp kvinnesynet ditt og la damer få være mennesker de og.
Vis hele sitatet...
Kvinner har det vel bedre i dag når det kommer til kjønnskvoteringer osv enn noen gang? (Jeg er for øvrig enig i at vi er ikke ferdig i kampen mot trakassering, da av all sort uansett kjønn). Men det er vel ikke tema her?



Sitat av celtseus Vis innlegg
Forresten rumpeballer er vel også ok, har da sett et godt knippe menn i borat stringkini eller hva det heter. Det er ikke noe problem for noen med mindre man er homofob, eller som i tilfellet med bryster, sexistisk mot kvinner. Så ja, hvis en rasist syns det er støtende å se utlendinger stranda, en homofob eller skaphomo i fortrengelse ikke tåler å se mannlige rumpeballer eller en sexistisk gris blir provosert av å se kvinnelige bryster fordi han egentlig blir kåt av det og kun forbinder det med sex, så er det hans problem med dårlige holdninger.
Pupp er pupp liksom, not a big deal. At det er greit med en mannlig nipple men ikke er kvinnelig er jo helt absurd i mine øyne
Vis hele sitatet...
Det hadde holdt å skrevet den siste setningen...Igjen så skjønner jeg ikke hvorfor du tror jeg driver en nippelsensur kampanje av å ta opp saken. Jeg prøver å vise at det er flere sider av saken enn kun forbudet mot kvinnelige nipler når saken først er oppe til debatt.
Sist endret av Curragi; 5. juni 2019 kl. 16:35.